Темою чергового номера Бюлетеня, є «Визначення у вірі та маловір᾽я».
«У будь-якому разі молодь потребує, зокрема від Церкви, чітких моральних орієнтирів, які б могли бути дороговказами для щоденних життєвих рішень, що їх людина молодого віку вчиться приймати сама і бере на себе за них особисту відповідальність» Блаженніший Святослав
Пропонуємо Вашій увазі перший Бюлетень Бюро 2024 року. Тема цього номера - «Пратулинські Мученики 1874-2024».
«…село Пратулин …Адже саме тут прийняли мученицьку смерть послідовники Христа, що належали до Греко-Католицької Церкви, блаженний Вінкентій Левонюк та його дванадцять товаришів». Св. Іван Павло ІІ. Сєдльце 1999 р.
24 січня минає 150 років від мученицької смерті 13-ти селян греко-католиків в Пратулині на Підляшші, які не побоялись віддати своє життя за «приналежність до Католицької Церкви у вірності власній східній традиції».
Їхня беатифікація відбулася 06.10.1996 р. в Римі, Папою Іваном Павлом ІІ. Беатифікаційним процесом займалась римо-католицька Сєдлецка Єпархія починаючи з 1918 року.
Пропонуємо до вашої уваги черговий номер Бюлетеня. Це «Десять запитань до греко-католиків, симпатиків і адептів Спільноти «Галилея», тобто польської Римо-католицької Спільноти, котра, використовуючи прикметник «греко- католицька», вводить в оману чимало осіб. Стати віч-на-віч із правдою – це найважче, але відповісти собі на ці питання – це сильна спроба.
Сьогодні наше Бюро розпочинає нову тематичну рубрику «Бюлетень». У наших регулярних публікаціях будемо коротко відповідати на ті питання, що стосуються тематики Бюро, а також на ті, з якими до нас звертаються за роз’ясненнями.
Першою темою «Бюлетеня» стало питання «Ідентичності Східної Католицької Церкви Київської традиції». Чому саме ця тема? Не раз можна почути думку, що латинська (римо-католицька) і наша Церква – це одне й те ж. Розгляд цього питання стає особливо актуальним у контексті діяльності різних харизматичних і євангелізаційних груп в дусі латинського обряду в нашій Церкві. Тому доцільно поставити питання самим собі: а власне, чи так вже це одне й те ж? І що про це говорить Церква?