БЮРО КИЄВО-ГАЛИЦЬКОГО ВЕРХОВНОГО АРХИЄПИСКОПСТВА УГКЦ

У СПРАВАХ НОВІТНІХ РЕЛІГІЙНИХ РУХІВ І СЕКТ

Ідея Притулинської Родини

Шановні відвідувачі нашого сайту

Цього року минає 150 річниця від вбивства 13-ти греко-католицьких селян, в парафії Пратулин (Підляшшя), що захищали свою Церкву від московського православ`я.

У 1999 році, відвідуючи Седльце, до якого належить Пратулин, Іван Павло ІІ сказав: «Своєю смертю вони підтвердили відданість Христові в Католицькій Церкві східної традиції» … «Потрібне рішуче свідчення вірності Церкві та відповідальності за Церкву, яка протягом двадцяти століть несла спасіння всім народам і націям та проголошувала незмінне вчення Євангелія.

Людство стикається з різноманітними труднощами, проблемами і швидкими змінами, часто переживає драматичні потрясіння і розколи. У цьому світі багато людей, особливо молодих, відчувають розгубленість і біль, деякі стають жертвами сект і релігійних викривлень або маніпуляцій з істиною. Інші піддаються різним формам поневолення. Поширюється егоїзм, несправедливість і нечутливість до потреб інших». (Седльце 1999 р.)

Власне ці слова, тепер вже св. Папи Івана Павла ІІ стали провідною думкою ідеї «Пратулинської Родини».
Однією з важливих цілей цієї ідеї є те, щоби ми самі східні католики Київської Традиції усвідомили багатство свого духовного, літургійного церковного життя та вміли це переказати іншим, щоби наступні покоління могли гордитись своїми предками, що зберегли і розвинули свою церковну і національну тотожність.


Далі буде…

Іван Павло ІІ

«…лише свобода, яка підпорядковується Правді, приводить людську особу до її правдивого добра. Добром особи є перебувати в правді та чинити правду»

(Енцикліка «Сяйво Істини» 84)

 

Андрей Шептицький

«Час воєнний утруднює людині кермуватися вказівками тверезого, ясного розуму, освіченого вірою. Верх беруть почування, вразливість, пристрасть, а з того нерозважні кроки, шкідливі не тільки для одиниці, але і для загалу, для цілої родини, громади й народу. Ця небезпека в положенню так особливо труднім, в якім находиться наш народ, стається прямо грізна»

(Пастирське послання до духовенства про обов'язок перестерігати вірних перед намовами провокаторів та агітаторів)
01.09.1939 р.

Якір

У ранньохристиянському мистецтві якір був символом надії. Згідно з Апостолом Павлом, надія «…для душі є ніби якір, безпечний і міцний...» (Євр. 6:18-19). Якір ототожнюється з Ісусом Христом і хрестом, а також святим Климентієм, папою Римським (мученицька смерть – прив’язаний до якоря та кинутий у море) і святим Миколою (покровителем моряків). Якір, увінчаний хрестом, став символом головної християнської ідеї – Надії на порятунок.

Copyright © 2022 All Rights Reserved.