БЮРО КИЄВО-ГАЛИЦЬКОГО ВЕРХОВНОГО АРХИЄПИСКОПСТВА УГКЦ

У СПРАВАХ НОВІТНІХ РЕЛІГІЙНИХ РУХІВ І СЕКТ

Матеріали семінарів

ПОСТСКРИПТУМ – VIII

У перших своїх онлайн-передачах за 2019 р. о. Роман Братковський розповідає про своє життя. Не варто шукати, що у цій розповіді правдиве, а що ні, бо це – так звана «легенда» - розповідь про своє неправильне життя…  В малих групах «Галилеї», де кожен знає про попереднє життя кожного, де кожен розповів про своє переродження, де панує ейфорична радість і любов всіх до всіх, формується атмосфера взаємозалежності, від якої важко відмовитись. Таку залежність можна порівняти з ігроманією. Зібрання у групі «Галилея діють як транквілізатори, до яких звикають і без яких після тривалого часу важко відмовитись….

 

 

Детальніше:ПОСТСКРИПТУМ – VIII

ПОСТСКРИПТУМ – VII

Живемо в часах боротьби за привернення уваги людини. У Церкві також появляється така тенденція – «йти нога в ногу з цією світською частиною світу». Це нереально. У Церкві немає таких матеріальних засобів, щоби «виграти» це протистояння. Може все ж таки варто повернутись до джерел і почати по-справжньому вказувати вірним багатство духовного життя у єдності з розумом і емоціями. Вивчаючи «галилейську пропозицію», в основному бачимо діяння на емоції. А емоції потребують нових джерел живлення…

 

 

Детальніше:ПОСТСКРИПТУМ – VII

ПОСТСКРИПТУМ – V

Найперше запрошують Тебе на т.зв. Доми Воскресіння…
З «Підручника «Галилеянина» - Оцінка духовного здоров᾽я Дому Воскресіння:
«Пам'ятай, що місцем, де можеш по-особливому працювати над своїм духовним розвитком і балансуванням кожної з 5 біблійних цілей, є формація у Спільноті. Жити місією Спільноти - це йти шляхом формації учнів Ісуса». Як приклад с. 13 і 17 «Приналежність до Спільноти - ідентифікує нас як справжнього християнина. Завдяки Спільноті віднаходимо своє місце у Церкві.»

Детальніше:ПОСТСКРИПТУМ – V

ПОСТСКРИПТУМ – ІV

 Аналіз питання формації членів Спільноти «Галилея», які  «…беруть участь у постійному процесі формування та зростання в особистому духовному житті та євангелізаційній активності. (Статут 8/1). Рівночасно «Приналежність до Спільноти ідентифікує кожного з нас (тобто «галилейчика» БНРР)  як автентичного християнина – завдяки ній віднаходимо своє місце в Церкві… Велич людини вимірюється переважно якістю її впливу на життя інших людей …» (Підручник «Галилеянина»). 

Детальніше:ПОСТСКРИПТУМ – ІV

 ПОСТСКРИПТУМ ІІІ

«… люди в Україні - у порівнянні з поляками - більш прості, іноді навіть наївні, безумовно, менш вимогливі, більш довірливі до священиків, можливо, більш гостинні і доброзичливі, ніж у Польщі, але також менш послідовні, конкретні, рішучі і наполегливі. Тим не менше, у формаційних групах, рухах, євангелізаційних школах вже можна дозволити собі поглиблене і навіть жорстке слово». о. Пйотр Куркєвіч

Детальніше: ПОСТСКРИПТУМ ІІІ 

ПОСТСКРИПТУМ – ІІ

Спільнота «Галилея» належить до структур Згромадження Воскресіння Господа Нашого Ісуса Христа. Скорочено: Воскресенці, або (з польської) Змартвихвстанці. 

Де діє Спільнота, там також діє Згромадження. Тим самим Керівництво Згромадження несе повну відповідальність за діяльність Спільноти «Галилея» в усіх її проявах: від змісту науки до фінансових справ.

Детальніше:ПОСТСКРИПТУМ – ІІ

ПОСТСКРИПТУМ –І

Аналітичною групою Бюро було представлено вже декілька матеріалів дотичних до «Польської Римо-Католицької Спільноти «Галилея». Огляд матеріалів на стр. № 3 цієї презентації. Повністю матеріали доступні на цьому сайті. Назва «ПОСТСКРИПТУМ» обіймає серію матеріалів на окремі пункти «галилейського питання». У презентації представляємо головні елементи Спільноти «Галилея», записані в основному документі Спільноти, яким є Конституції-Статут.

Детальніше:ПОСТСКРИПТУМ –І

ОТЕЦЬ РОМАН БРАТКОВСЬКИЙ, ЦЕ КАТОЛИЦЬКИЙ СВЯЩЕННИК, ЧИ «ГУРУ» НОВІТНЬОГО РЕЛІГІЙНОГО НАПРЯМКУ В УКРАЇНІ ТА ЗА ЇЇ МЕЖАМИ? Частина 2.

В другій частині цієї презентації,  Бюро у справах новітніх релігійних рухів і сект, представляє:  членство отця Романа в Польській (Римо-католицькій) Спільноті Воскреслого Христа «Галилеї»,  а також  «джерела» чи радше «джерело»  його наук. Частина 2. 

Детальніше:ОТЕЦЬ РОМАН БРАТКОВСЬКИЙ, ЦЕ КАТОЛИЦЬКИЙ СВЯЩЕННИК, ЧИ «ГУРУ» НОВІТНЬОГО РЕЛІГІЙНОГО НАПРЯМКУ В...

Іван Павло ІІ

«…лише свобода, яка підпорядковується Правді, приводить людську особу до її правдивого добра. Добром особи є перебувати в правді та чинити правду»

(Енцикліка «Сяйво Істини» 84)

 

Андрей Шептицький

«Час воєнний утруднює людині кермуватися вказівками тверезого, ясного розуму, освіченого вірою. Верх беруть почування, вразливість, пристрасть, а з того нерозважні кроки, шкідливі не тільки для одиниці, але і для загалу, для цілої родини, громади й народу. Ця небезпека в положенню так особливо труднім, в якім находиться наш народ, стається прямо грізна»

(Пастирське послання до духовенства про обов'язок перестерігати вірних перед намовами провокаторів та агітаторів)
01.09.1939 р.

Якір

У ранньохристиянському мистецтві якір був символом надії. Згідно з Апостолом Павлом, надія «…для душі є ніби якір, безпечний і міцний...» (Євр. 6:18-19). Якір ототожнюється з Ісусом Христом і хрестом, а також святим Климентієм, папою Римським (мученицька смерть – прив’язаний до якоря та кинутий у море) і святим Миколою (покровителем моряків). Якір, увінчаний хрестом, став символом головної християнської ідеї – Надії на порятунок.

Copyright © 2022 All Rights Reserved.